Corporate Planning AG
A BI szektor egyik meghatározó szoftverszállítója. A Hamburgban 1989-ben alapított cég sikeresen specializálódott a vállalati tervezés és irányítás céljait szolgáló nagyteljesítményű szoftverek fejlesztésére és bevezetésére.
A világszerte 14 központtal rendelkező vállalat a világ több, mint 2800 vállalkozásánál a hatékonyság maximalizálásának jól bevált eszköze, amivel Ön is könnyebbé teheti a munkáját.
A CP-Corporate Planner egy integrált tervező, elemző és riportoló rendszer, amit az üzleti adatok azonnali elemzésére, a vállalat jövőjének megtervezésére a vállalatirányítás proaktivitásának biztosítására terveztek. A rendszer alkalmazható a vállalatirányítás összes területén.
A Corporate Planner a Gartner szerint is piacvezető termék
Büszkék vagyunk rá, hogy a Corporate Planning AG stratégiai tervező-elemző rendszere, a CP Corporate Planner, melynek egyedüli magyarországi forgalmazói vagyunk, a Gartner által a vállalati stratégiai rendszerek 25 legnagyobb szállítójával kapcsolatban végzett, 2016-ra vonatkozó felmérése alapján minden vizsgált szempont szerint az élmezőnyben szerepel.
A Corporate Planner a BARC szerint is piacvezető termék
A 2018-as BARC felmérés alapján, melyben 24 KPI-jal kapcsolatban kérték ki a felhasználók véleményét, a Corporate Planner megoldásai 15(!) KPI esetében csúcskategóriát képviselnek. A felhasználók minden tekintetben maximálisan elégedettek a modulokkal. Az alábbi gombra kattintva ismerje meg a részleteket!
Modulok
Szolgáltatások, megoldások
- Integrált pénzügyi tervezés
- Gördülő multi-year tervezés
- Egyidejűleg számos adatfolyam érhető el (aktuális adatok, folyó budget, alternatív tervek, stb.)
- Az eltérések kijelzésének paraméterezési lehetősége
- Szimulációk, szcenárió tervezés
- Beruházási terv, hitel-terv
- Bármely funkcionális területen (leányvállalatok, termékek, mérleg-terv, stb.) a halmozódási szintek felhasználó általi beállítási lehetősége
- Bekerülési információk, szezonális ingadozások az előrejelzések készítéséhez
- A felhasználó által meghatározható elosztási megoldások
- Trend-analízis
Elemzés
A Corporate Planner elemzési lehetőséget biztosít egyetlen gombnyomásra:
- Terv-tény összehasonlítás
- Eltérés-elemzés
- Előrejelzés
- Lefúró technika
- Fedezeti pont-elemzés
- 80/20 Pareto elemzés
- Business grafikonok
- Key Ratio (ROA, ROE, stb) elemzések
- Idősoros elemzés

Nagy adathalmazok multidimenzionális elemzése a CP-Suite és a QlikView összekapcsolásával. A CP-vel és a QlikView-val vállalkozását vadonatúj utakon tudja megközelíteni és értelmezni:
- a több adatforrásból származó, de egymással összefüggő adatok egyetlen alkalmazásban konszolidálhatók
- határtalan asszociativitás
- biztonságos real-time együttműködés, közös döntéshozatal a munkatársakkal
- páratlan adatvizualizáció
- bármilyen eszköz használható - PC, notebook, tablet, okostelefon.
- "What if" szimulációk
A Corporate Planner páratlan szimulációs képességekkel rendelkezik, melyek abszolút rugalmasak az alkalmazás során. Rengeteg szimulációs funkció ad azonnali választ a "what if" kérdésekre. A különböző feltevések hatásai grafikonon megjeleníthetők és összehasonlíthatók
Riportolás, jelentések
Minden információ megjeleníthető táblázatos formában és a felhasználó által szabadon meghatározható jelentési formában is. Lehetőség van egyedi értékelésre csakúgy, mint standard, vagy eltérés-jelentés készítésére. A jelentések exportálhatók MS Excel formátumba, az intranet, vagy internet számára HTML formátumba, vagy akár PDF-be e-mail küldéshez. A legfontosabb információk egy "Boss Box"-ba gyűjthetők. A "Controlling Report" szolgáltatás a nagy mennyiségű adatok, grafikonok, grafikák MS Word, vagy PowerPoint dokumentumként továbbíthatók.
Nyitott minden típusú adat fogadására
A Corporate Planner rugalmas import menedzsere automatikusan beolvassa és transzformálja a vállalkozás meglévő adathalmazát Excelből de bármilyen más adatbázisból is. Nincs szükség kézi adatbevitelre. Egyformán kezel ASCII formátumot, vagy a cég által előzőleg használt bármilyen, XML-en keresztül elérhető rendszert.
A vezető ERP szoftverforgalmazókkal kötött megállapodások eredményeképpen kényelmes és biztonságos kétirányú adatforgalom biztosított a vállalatoknál korábban alkalmazott rendszerek és a Corporate Planner között. Még komplett lefúrás is kivitelezhető néhány kattintással a Corporate Planner-ből az adott program eredeti naplózási adatáig.
Előnyök - már első pillantásra
- Egyszerűen működik, gyorsan megtanulható
- Automatikus adatbevitel számos előző rendszerből
- Van adatbázis- és fájlkezelő verziója
- Rövid bevezetési periódus
- A vállalatirányítás minden területén alkalmazható
- A vállalatirányítás minden szintjének sarokpontjait egyetlen rendszerbe integrálja
- A megnövekvő átláthatóság támogatja a döntéshozatalt
- Maximális rugalmasság, az egyedi igényekhez való könnyű igazítás
- Kész üzleti modellek az azonnali alkalmazhatósághoz
- Időkímélő tervezési és szimulációs funkciók
- Professzionális, dinamikus jelentések
- A szervízcsomag részét képező integrált pénzügyi tervező hosszú távú likviditást biztosít